سبد خرید 0

پاسخ پرسش های پر تکرار

بازگشت

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. در صورتی که سفارش شما در مرحله پردازش قرار نگرفته باشد نیز میتوانید با تماس تلفنی سفارش خود را تغییر دهید.

پرتکرارترین پرسش‌ها

خیر، سفارشات خارج از شهر تهران با پست پیشتاز ارسال می شوند و امکان ارسال […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

فروشگاه حضوری دارسو همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

کارشناسان و پشتیبانی فروش، بجز روزهای تعطیل، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

خیر بدلیل افزایش سرعت ثبت سفارش و روند پردازش سفارشات، سقارشات صرفا از طریق سایت […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

باتوجه به تعدد شرکت های گارانتی، امکان درج تمامی آنها در سایت نیست. تمامی محصولات […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

تمامی محصولات موجود در سایت دارسو(بجز قاب و گلس) دارای 7 روز مهلت تست و […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

فروشگاه اینترنتی دارسو دارای لوگوی اینماد 2 ستاره است که با کلیک روی آن میتوانید […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

سیاست قیمت‏ گذاری در دارسو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

بله، دارسو به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دارسو، هزینه […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش […]

مشاهده توضحیات تکمیلی

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دارسو با […]

مشاهده توضحیات تکمیلی
برگشت به بالا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.