سوالات متداول

– آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ :  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

– آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ :  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دارسو با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

– می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ :  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

– با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ :  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دارسو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

– آیا قیمت محصولات در سایت دارسو  به روز هستند؟
پاسخ :  بله، دارسو به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

– آیا قیمت‌‏های دارسو  نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
پاسخ :  سیاست قیمت‏ گذاری در دارسو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در دارسو کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دارسو برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در دارسو قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

قالب ووکامرس